اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

رنت ماشین در شهرهای ایران

شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ب.ظ

رنت ماشین در شهرهای ایران

در ماه اوت مردم از سراسر جهان به برزیل سفر کردند تا ورزشکاران المپیک کشورشان را تشویق کنند.

بر اساس گزارش ، مدیر تجاری ، شرکت ، نمایندگی اجاره اتومبیل برزیل، انتظار می رود در صورت افزایش 15 درصدی اجاره ماشین های روزانه برای ریودوژانیرو، شهر میزبان بازی های المپیک تابستانی، جورج پونتووت.

رنت ماشین در شهرهای ایران کشورهای همسایه ریو – مانند سائوپائولو، میناس گرایس و اسپیریتو سانتو – نیز احتمالا برای کسانی که به بازیهای المپیک ریاضی و بازگشت به ریاست دارند تقاضای بیشتری خواهند داشت. هربرت ویاانا، مدیر بازاریابی رنت ماشین در تهران ، گفت که شهرهای دیگر ممکن است افزایش اجاره ها را تجربه کنند، اگر گردشگران تصمیم به سفر در برزیل پس از پایان المپیک داشته باشند.

رنت ماشین در ایران


از زمان برگزاری بازی های فوتبال رنت ماشین در ایران در شهرهای مختلف مانند بل هوریزونته، سالوادور، برازیلیا، سائوپائولو و مانائوس، تعداد زیادی از اجاره ها افزایش یافت و همه رویدادهای ورزشی المپیک در ریو اتفاق افتاد.

رنت ماشین در شهرهای ایران گفت: “برای بازی های المپیک ما با انتظارات محافظه کارانه تر برای اجاره اتومبیل با توجه به ناامیدی هایی که این بخش نسبت به انتظارات بزرگ جام جهانی داشتیم، کار کردیم.” “نمونه جام جهانی برای صنعت خودرو اجتناب ناپذیر بود زیرا تنها شهرهای میزبان تقاضا را افزایش دادند.”

با توجه به دلایل امنیتی و برای کمک به ترافیک اجاره خودرو و تدارکات، مدل های مورد علاقه ترین خودروی مینی ون و مینی بوس های 12 مسافر بوده اند، به گفته ، مدیر عامل شرکت .

رنت ماشین خارجی

گابا گفت: “برخی از شرکت های خودروی اجاره ای در مورد این موضوع کمی ناراحت بودند زیرا اکثر این مینی بوس ها نیاز به مجوز خاص دارند و در دسترس بودن آنها محدود است.”

رنت ماشین در شهرهای ایران شهرهای دیگر برزیل – خارج از ریو – احتمال رنت ماشین خارجی کاهش تقاضا را به دلیل کاهش در رویدادهای شرکت تجربه کرد. طبق گفته ، در ماه اوت تقاضا برای وسایل نقلیه اجاره ای برای نمایشگاه های تجاری، رویدادها، کنوانسیون ها و جلسات بزرگ شرکت های بزرگ در چند شهر برزیلی وجود دارد. به دلیل المپیک، این رویدادهای کاری رخ نداده یا به تعویق افتاد.

برای ، او متوجه شده است که رویدادهای رنت خودرو عمده تمایل دارند بخش ماشین اجاره قبل از عملکرد خود را در مقایسه با دوره رقابت افزایش دهد.

لیست قیمت رنت ماشین

رنت ماشین در شهرهای ایران گفت: “شرکت های ملی و چند ملیتی لیست قیمت رنت ماشین که در پروژه های زیربنایی برای بازی های المپیک کار می کنند، در حال حاضر خواستار خدمات در صنعت ما شده اند.” “به جای خریدن ناوگان خود، اکثر این شرکت وسایل نقلیه ضروری را اجاره کرده و در نتیجه از هزینه های صدور مجوز، ثبت نام و مالیات بر وسایل نقلیه و همچنین هزینه های بیمه و تعمیر و نگهداری اجتناب می کنند.”

رنت ماشین

انتظار داشت که اجاره برای مسافران به طور متوسط ​​10 درصد کل وسایل نقلیه اجاره شده در طول بازی های المپیک برسد. بیشترین تقاضا احتمالا برزیلی بود که در خارج از کشور دیدار می کرد. طبق گفته کرایه ماشین ، به جای اینکه در پایان سال جاری بازدید کنند، ممکن است در ماه اوت سفر کنند تا بتوانند از بازی های المپیک استفاده کنند.

متوجه افزایش در رزرو در رنت ماشین نیست. اما این شرکت ناوگان خود را تهیه کرد و موجودی خود را حدود 25 درصد افزایش داد تا بتواند برای هر گونه تقاضای اضافی آماده شود.

اجاره خودرو پارسی گفت: “من هیچ چیزی در مورد اجاره ماشین نگفتم. “من فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد، زیرا برزیل هنوز در بحران است و تقاضای داخلی به سرعت پرش نمی کند.”

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی