اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

آمار رنت ماشین خارجی

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۲۹ ب.ظ

آمار رنت ماشین خارجی

آمار رنت ماشین خارجی طبق آمار منتشر شده در گزارش وال رنت ماشین خارجی استریت ژورنال، ریچل پولک، جیپ، بالاترین میزان اجاره در سال 2015 را در بین تولید کنندگان خودرو افزایش داد.

طبق گفته رنت خودرو جیپ با افزایش 57 درصد افزایش حجم اجاره در سال جاری از اکتبر، در مقایسه با مدت مشابه سال 2014، افزایش چشمگیری داشته است.

این گزارش می گوید که نزدیک به 80،000 جیپ – یا حدود 11.2 درصد از حجم کل نام تجاری در ایالات متحده – به شرکت های خودروی اجاره ای فروخته می شود.

طبق داده های پلیک، رنت ماشین دومین میزان افزایش حجم اجاره را در سال 2015 تجربه کرد. فورد، تویوتا و هیوندای برای سومین بار با یکدیگر متحد شدند.

رنت ماشین در تهران

پدر فیلیپ کرایسلر، پدربزرگ جیپ، در سال 2015 در مقایسه با سال گذشته در حجم اجاره، 18 درصد کاهش داشته است

اجاره اتومبیل علاوه بر 100 مکان وابسته در دو ماهه آخر 2015 اعلام کرده است.

آمار رنت ماشین خارجی در آمریکای شمالی، رنت ماشین در تهران مکان هایی را در هاوایی، آلاسکا، مکزیک و کبک ایجاد کرد. به گفته این شرکت، در حال حاضر خدمات خود را در آندورا، فرانسه، یونان، ایسلند، ایتالیا، ایرلند، مراکش، پرتغال، پراگ و اسپانیا ارائه می دهد.

آمار رنت ماشین خارجی سینو گودمن، مدیر فروش سیستم اجاره ماشین در تهران ، گفت: “ما از افزودن اپراتورها به نمایندگی از نام تجاری ACE و ارائه خدمات به مشتریان خود در این مقصد خوشحال هستیم.” “2015 علاوه بر 160 محل جدید برای سیستم نیز مشاهده کرد. برند ما، پلتفرم فناوری و روابط شریک، اجاره ماشین بدون چک را انتخاب خوبی برای شرکت های مستقل به دنبال گسترش پایگاه مشتریان خود می کند.”

اجاره ماشین بدون راننده

این شرکت وابسته به اجاره خودرو متشکل از بیش از 350 مکان مستقل و مستقل در بیش از 40 کشور است.

در حالی که میانگین در ماه گذشته 0.4 روز افزایش یافته است، اما در مناطق . ایالات متحده سالانه بیش از یک سال افزایش نیافته است. در اقیانوس آرام، روز کاهش یافت در حالیکه میدویست در ساعت 10.3 روز به تخت رفت.

آمار رنت ماشین خارجی کالیفرنیا، به عنوان یک منطقه، بزرگترین افزایش در اجاره ماشین بدون راننده را مشاهده کرد – به ترتیب 0.7 روز بیشتر از سه ماهه سال گذشته بود. طبق گفته اجاره ماشین ، با توجه به الین نینو، دولت همچنین ممکن است مدت زمان چرخه رکورد را در تجربه کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی