اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

رنت ماشین بین المللی

جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۰۳ ق.ظ

رنت ماشین بین المللی

در نمایشگاه بین المللی اتومبیل در رنت ماشین سال جاری، تویوتا تکنولوژی امنیتی جدید خود را به نمایش می گذارد. در حین نمایشگاه، غرفه تویوتا شرکت کنندگان نمایشگاه را با یک تجربه واقعیت مجازی از ویژگی های ایمنی فناوری ارائه می دهد.

بسته ایمنی تویوتا ایمنی طراحی کرایه ماشین شده است تا از آگاهی رنت ماشین راننده، تصمیم گیری و عملکرد خودرو در طیف وسیعی از سرعت پشتیبانی کند.

با توجه به تویوتا، ویژگی های شامل سیستم قبل از برخورد، اجاره ماشین سیستم پیش برخورد با تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج خط، پرتو اتوماتیک و کنترل کروز رادار پویا است.

اجاره اتومبیل

تئوری تویوتا می گوید: فناوری ایمنی به سه حوزه حفاظت اجاره اتومبیل از حوادث مربوط می شود: جلوگیری یا کاهش تلفات عقب، حفظ رانندگان در خط آنها و افزایش ایمنی جاده در رانندگی شبانه.

باب کارتر، معاون ارشد ارشد – عملیات خودرو در تویوتا موتور فروش رنت ماشین ایالات متحده آمریکا “در تویوتا، ما معتقدیم که میل نهایی جامعه ای که ارزش تحرک را ارزش می گذارد، باید نابودی تلفات و جراحات ترافیکی باشد.” مطالعات نشان می دهد پیشرفته فن آوری های ایمنی فعال می تواند تاثیر عمیقی بر ایمنی خودرو داشته باشد. تویوتا افتخار دارد که در دسترس بودن این فن آوری ها را گسترش دهد و این کار را برای مشتریان بسیار خوبی نیز انجام دهد. “

اجاره خودرو

به گفته ی شرکت، اجاره خودرو تا سال 2017، بسته ایمنی ایمنی اجاره ماشین به عنوان یک لوازم جانبی اختیاری در تویوتای یاریس و خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی اتومبیل سال 2016 در تاریخ 17-19 آوریل در لاس وگاس رنت ماشین برگزار خواهد شد. برای برنامه کامل اینجا را کلیک کنید.

مهارت برای آمازون الکسا رایگان در دسترس است. اجاره ماشین با استفاده از آن، اعضای این مهارت را قادر می سازند و سپس حساب خود را در برنامه لینک می کنند، به گفته شرکت.

راب پولچیانی، مدیر آمازون الکسا، گفت: “ما همیشه به رنت ماشین دنبال روش های جدید رنت ماشین و منحصر به فرد برای آوردن الکسا به زندگی مردم است.” “فعال کردن اعضای برای پیدا کردن و ذخیره وسایل نقلیه با صدای از طریق مهارت باعث می شود که در اطراف شهر بسیار راحت تر و راحت تر حرکت کنید.”

رنت ماشین

فرمان “الکسا، از که نزدیکترین ماشین است” بخوانید، الکسا برای جستجوی رنت ماشین نزدیکترین موجود را جستجو می کند و فاصله را از راه پیاده روی از اجاره ماشین خانه عضو محاسبه می کند. “الکسا، به گفت که من می خواهم یک خودرو را رزرو کنم” اعضای را قادر می سازد تا را تا 30 دقیقه ذخیره کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی