اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

سمینار رنت ماشین

جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۵۸ ق.ظ

سمینار رنت ماشین

سمینار رنت ماشین : این سمینارها برای اپراتورهای اجاره اتومبیل ارائه شده در آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی و کارائیب طراحی شده و به سؤالات مربوط به چالش های خاصی که اپراتورهای آمریکای لاتین در صنعت اجاره اتومبیل دارند، پاسخ خواهند داد. سمینارها به زبان اسپانیایی و انگلیسی ارائه خواهند شد.

نشست آمریکای لاتین در روز دوشنبه 6 نوامبر از 8:15 صبح تا 9:55 بعد از ظهر، قبل از شروع نشست اجاره خودرو برگزار خواهد شد.

در اینجا شرح هر سمیناری است که در نشست ماه آتی آمریکای لاتین ارائه خواهد شد:

سمینار رنت ماشین : بازگرداندن خسارت از اشخاصی که از ایالات متحده رنت ماشین می شوند”: به رهبری دیوید پورینتون از خدمات ناوگان ، این جلسه یک راه حل برای حل معضل بازپرداخت خسارات را پس از بازگشت اجاره کنندگان ایالات متحده به خانه و عدم پرداخت هزینه برای خسارت ارائه خواهد کرد.

– “چگونگی استفاده از علم به قیمت رقبا شما”: در بعضی از بازارهای آمریکای لاتین، نرخ کرایه ماشین پایین یک مشکل مداوم است. لوئیس مونتالتو از بزرگراه سرعت و الکس شارتیس از قیمت مناسب، راهنمایی هایی نظیر نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای مقابله با رقبا، نحوه پیش بینی استفاده و نحوه ترکیب الگوهای فصلی با نرخ و ساخت رزرو را ارائه می دهد.

اجاره ماشین

سمینار رنت ماشین : درک روند در بازاریابی در آمریکای لاتین”: دانیل رومرو، مدیر عامل شرکت برزیل، وضعیت فعلی بازاریابی، مزایده ها و بازار اجاره اتومبیل مورد استفاده در برزیل و آمریکای لاتین را مشخص می کند. این جلسه در پرتغالی و اسپانیایی ارائه خواهد شد.

این جلسه بدون هیچ گونه هزینه اضافی برای اپراتورهای اجاره ماشین آمریکای لاتین که برای اجلاس اجاره اتومبیل ثبت شده اند، شامل می شود.

اجاره خودرو

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید و برای نشست سران آمریکای لاتین و نشست اجاره خودرو ثبت نام کنید

سرمایه گذاری مشترک گروه  ، بر اساس گزارش ناوگان ، یک میلیون مشتری را در  پیشی گرفته است.

این رویداد به یادبود این رویداد، 10 میلیون دقیقه رایگان را به مشتریان خود در تمام بازارهای  از جمله لندن می دهد. هر عضو 10 دقیقه زمان رانندگی برای استفاده از 10 تا 10 اکتبر دریافت خواهد کرد.

جیمز تیلور، مدیر عامل ، به گفت: “یک میلیون مشتری، نقطه عطف مهمی برای ماست و ما دوست داریم آن را با کاربرانمان جشن بگیریم.” از زمان انتشار در سال 2011، به اشتراک گذاری خودروها به شدت افزایش یافته است و در بسیاری از شهرهای بزرگ تبدیل به گزینه ای برای تحرک مشترک شده است. ”

بر طبق گزارش، مدل های رنت خودرو تا 23 بار در روز توسط مشتریان در تمام شهرها مورد استفاده قرار می گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی