اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

تحول کاشت مو از گذشته تا امروز

شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷ ق.ظ

تحول کاشت مو از گذشته تا امروز

عمل زیبایی کاشت مو ، عملی است که در آن فولیکول های مو از بانک موی پشت سر فرد برداشته شده به دیگر نقاط بدن مانند؛ سر ، ابرو ، ریش ، مژه و سبیل انتقال داده می شود  .تاریخچه کاشت مو

عمل زیبایی کاشت مو برای زنان نیز کاربرد دارد ولی عمل زیبایی کاشت مو ، بیشتر جهت طاسی های نوع مردانه به کار می رود .
از قرن ۱۹ ، بافتی از پوست سر با منبع اصلی تولید خون در نواحی طاس کاشته می شد . کاشت ابرو در تهران

کاشت مو

جراحان ژاپنی در دهه ۱۹۳۰ از روش های جدید کاشت مو در تهران  ، جهت ترمیم موی ابرو و مژه های آسیب دیده استفاده می کردند که با شکست ژاپن در جنگ جهانی دوم ، تلاش های ژاپنی در جهت عمل پیوند مو برای دو دهه مخفی ماند .

در پایان دهه ی ۱۹۵۰ ، اولین کاشت مو به روش امروزی در افراد با الگوی طاسی مردانه در نیویورک آمریکا ، توسط دکتر Norman Orentreich انجام شد .

تا پیش از انجام عمل کاشت مو توسط دکتر Orentreich ، تصور می شد موهای پیوندی ، یا رشد نخواهند کرد یا اگر هم رشد کنند ، رشدی برابر با موهای اولیه نخواهند داشت ، که دکتر Orentreich خلاف آن را نشان داد .

کاشت ریش آقایان

تلاش های مختلف در جهت عمل کاشت مو ادامه داشت تا اینکه در دهه ی ۱۹۸۰ استفاده از برش های نواری جهت کاشت مو رواج یافت .کاشت ابرو

رفته رفته با گذشت زمان ، فولیکول های مو به واحدهای ریزتر و برش ها با فاصله ی کمتر باعث شد تا مو در ناحیه ی گیرنده به شکل طبیعی تری قرار گیرد .

در نهایت پس از پیچ و خم های بسیار عمل زیبایی کاشت مو ، تاریخچه ی کاشت مو با پیشرفت های زیادی در طی سالیان گذشته منجر به بهبود فرآیند کاشت مو و کاهش عوارض و معایب آن به شکل امروزی گردید  .

امروزه متداول ترین و کم عارضه ترین روش های کاشت مو ،روش های FIT،  FUT و روش ترکیبی از این دو روش می باشد . کاشت ریش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی