اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

محل جدید اجاره خودرو

شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹ ب.ظ

محل جدید اجاره خودرو

محل جدید اجاره خودرو اجاره خودرو پارسی محل جدیدی را در تهران واقع در ایالت مکزیک افتتاح کرده است.

این شهر به ایستگاه اتوبوس و فرودگاه بین المللی مجهز است. در ماه ژانویه، پروازهای مستقیم به مکزیکو سیتی، گوادالاخارا، مونتری، کانکون، تولکا، ویلاهرموسا، اواسکا و مرییدا وجود دارد.

“بسیاری از مشتریان از سفرهای جاده ای در سراسر جنوب شرقی مکزیک لذت می برند و این امکانات جدید ما را قادر می سازد که این تقاضای خاص را برآورده سازیم، بنابراین مشتریان می توانند از توکسلا به مریادا یا حتی به کانکون و بالعکس رانندگی کنند”، جوردی ریورو، مدیر اصلی افسر

اجاره اتومبیل


محل جدید اجاره خودرو خاویر گارسیا، افسر ارشد توسعه کسب و کار مکزیک، با استفاده از این مکان جدید، مسیر مایا در حال حاضر کامل است. “مشتریان ما قادر خواهند بود از به سفر کنند، از مکان های مختلف مانند در راه سفر کنند.”

بر اساس گزارشی از کره هرالد، شهر گوانگجو اولین برنامه کوهنوردی هیدروژنی کره جنوبی را آغاز خواهد کرد.

به گفته این گزارش، دولت اعلام کرد که 15 اجاره ماشین هیدروژنی و همچنین 27 وسیله نقلیه الکتریکی موجود در برنامه وجود دارد. اتومبیلهای هیدروژن و خواهد بود.

اجاره ماشین

محل جدید اجاره خودرو مقامات به کره ای هرالد گفتند: “اگر امکان سنجی رنت ماشین ثابت شود، اتومبیل های پاک تر در شهر در سال 2018 با استفاده از این برنامه به مناطق مجاور گسترش خواهد یافت.”

محل جدید اجاره خودرو پیش بینی شده است که افرادی که مایل به رفتن به سفرهای طولانی تر هستند، خودروهای هیدروژنی را انتخاب خواهند کرد، در حالی که کسانی که مسافرت های کوتاه را در اختیار ها قرار می دهند، بر اساس این گزارش است.

اجاره خودرو

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۶
safar alamo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی