اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

فواید و مضرات اصلی اکستنشن مو برای بانوان

يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۰۷ ب.ظ

فواید و مضرات اصلی اکستنشن مو برای بانوان

کاشت مو با بهترین مد روز

کستنشن مو یک روش ترمیمی غیرتهاجمی مو است که در آن با استفاده از موهای طبیعی یا مصنوعی به ایجاد تراکم و پرپشت نمودن موهای ناحیه ی سر و مژه اقدام می گردد .اکستنشن مو
موهای مورد نیاز در اکستنشن مو با روش های مختلفی چون ، چسب های حرارتی ، پیچاندن و یا کلیپس های مخصوص در لا به لای دیگر موهای طبیعی فرد قرار می گیرند . کاشت مو در تهران 

کاشت ریش زیر نظر متخصص

دوام موهای اضافه شده در روش اکستنشن مو با توجه به نوع اتصال و نیز نحوه ی مراقبت از آن ، ۳ الی ۴ ماه خواهد بود که در این مدت ، فرد می تواند با این موهای اضافه شده به مانند موهای طبیعی خود رفتار کرده ، با آنها به شنا برود ، ورزش کند و یا آنها را حالت دهد .
رنگ موهای اضافه شده می تواند هم رنگ دیگر موهای طبیعی فرد باشد یا متفاوت ، که در این صورت به عنوان مش در بین موها قرار می گیرند .
به دلیل ایجاد تراکم و طول دلخواهی از مو ، در روش اکستنشن ، این روش از محبوبیت زیادی در بین زنان و دختران جوان برخوردار است .
اما فواید و مضرات اکستنشن مو چیست ؟

بهترین روش کاشت ابرو

فواید : با کمک روش اکستنشن مو در کمترین زمان ممکن بدون هیچ گونه درد و عمل تهاجمی می توان تراکم و طول مناسبی از مو را ایجاد نمود که این روش در بازیگران سینما و تلویزیون جهت هماهنگی با گریم صورت بسیار کارایی دارد .
به هنگام ایجاد مدل موی مورد نظر در آرایش عروس ، این روش در ایجاد مدلی زیبا برای آرایش عروس بسیار تاثیرگذار خواهد بود .
همچنین در ملاقات های حساس و مهم فرد می تواند در کمترین زمان ممکن ، تراکم دلخواهی از مو را ایجاد نماید و به خود ظاهر مطلوب تری ببخشد .
مضرات : در هر سه روش اتصال موها، موی اضافه شده ، به موهای طبیعی فرد متصل می گردد ، از این رو در طول مدت قرار گیری موهای اضافه شده ، به پوست و ریشه ی موهای طبیعی فرد ، فشار زیادی وارد می گردد ، به گونه ای موجب ریزش کششی موها می گردد .
اگر چه در دفعات اول و دوم اکستنشن مو ، میزان ریزش مو خیلی محسوس نخواهد بود ولی با ادامه ی این روند و با فشار آمدن به ریشه ی مو ، ریزش مو تشدید شده و ممکن است فرد به طاسی مبتلا گردد . کاشت ابرو در تهران حتی در افراد دارای سابقه ی سردرد های مزمن و میگرن ، اکستنشن مو موجب تشدید این سردرد ها می گردد .
از آنجا که روش اکستنشن مو در آرایشگاه ها بدون هیچ نظارتی انجام می شود ، روش اصولی و استاندارد برای انجام این روش توسط آرایشگرها رعایت نمی گردد و از چسب های ضد حساسیت کراتینی که پایه ی گیاهی دارند ، ممکن است که استفاده نگردد ، لذا موجب بروز مشکلات پوستی در فرد می شوند
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۷
safar alamo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی