اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

اجاره ماشین انژکتوری

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۱۹ ب.ظ

اجاره ماشین انژکتوری

رنت ماشین انژکتوری البته خودرو های این شرکت قبل از تحویل ماشین اجاره ای در محل و در پارکنگ شرکت کاملا سرویس و بازبینی فنی و بدنه زیر نظر کارشناسان این شرکت صورت می گیرد. نکته جالب این است که دوام گیربکس پراید از موتورش کمتر است و معمولا گیربکس در کارکرد های حدود 200 هزار کیلومتر نیاز به سرویس و تعمیر پیدا می کند.

در این جا لازم است بدانید در زمان اجاره خودرو ایرانی شما مجاز به پیمودن 250 کیلومتر در روز می باشید البته در اجاره ماشین عروس و یا اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو تشریفاتی و cip ،محاصبه کیلومتر اضافه به طریق دیگری محاصبه میشود.

عیوب گیربکس

به هرحال جا نرفتن درست دنده ها و ایجاد صدای زیادی از جمله عیوب معمول گیربکس پراید است که تعمیرش به هزینه ای در حدود پانصد هزار تومان نیاز دارد. در آزمایش دیگر می تواند گوش سپردن به صدای موتور توسط افراد متخصص و مکانیک باشد،ممکن است موتور از نظر وضعیت رینگ پیستون یا واشر سرسیلندر مشکلی نداشته باشد،اما در اثر مرور زمان و کارکرد بالا در برخی اجزای دیگر نظیر یاتاقان و میل سوپاپ آسیب دیده باشد که در این حالت مکانیک خبره و بسیاری افراد فنی به راحتی متوجه وجود مشکل می شوند.

در زمان اجاره ماشین پراید کارشناسان حتما سلامت تسمه تایم و تسمه دینام را چک می کنند، البته پرایدهای مدل پایین بر خلاف نمونه های جدید ، به پاره شدن تسمه دینام حساس نیستند.

اجاره ماشین پراید انژکتوری

نکات فنی در اجاره خودرو بسیار مهم می باشد در تمامی خودرو های کرایه ای بدون راننده مثل (اجاره 206 یا اجاره ماشین پرشیا ، رنت پژو 405 ، اجاره 206sd ) مهم خودرو اجاره ای پراید به موارد گفته شده و در رابطه با موتور و گیربکس معدود می شود، اما در مورد انتخاب خودرو کرایه ای پراید کافیست بدانید که تا نیمه سال 85 مدل های کاربراتوری این خودرو توسط گروه تولیدی سایپا تولید می شدند.

در مقطعی کوتاه مدل هایی تحت عنوان نیم انژکتوری از خط تولید خارج شدند که حالا به دردسر واقعی مبدل شده اند،چرا که قطعات فنی مربوط به تعمیرات و تعویض سیستم نیم انژکتور در این مدل جرقه زنی توسط دلکو انجام می شود و پاشش سوخت به یک انژکتور سپرده شده است در بازار وجود ندارد و تبدیل آن ها به نمونه های کاربراتوری یا تماما انژکتوری هم ساده نیست و به صرف هزینه زیادی نیاز دارد.

خودرو کاربراتوری

پراید به عنوان یک خودرو کاربراتوری وارد ایران گردید و سری های اول این خودرو در حد فاصل سال های 1374 تا 1382 به کاربراتورهای خوب و کم مصرفی مجهز هستند که در بازار تحت عنوان کاربراتور کره ای شناخته می شود،اما بر روی برخی مدل 82 الی 84 کاربراتورهای ایرانی و چینی با سیستم موسوم یه سی ال سی نصب شده اند که کارکرد چندان جالبی ندارند و اکثرا در طول این سال ها با مدل های کره ای جایگزین شده اند.

باید اعتراف کرد که مدل های انژکتوری بعد از نیمه سال 84 هم خودروهای کم مصرف و نسبتا بی آزاری از آب در آمده اند و اکثر مالکین از عملکرد آن ها رضایت دارند، اما واقعیت این است که مجموعه انژکتور از کاربراتور پیچیده تر است و پتانسیل بیشتری برای بروز مشکلات برقی و الکترونیکی دارد.

لازم به ذکر است اجاره خودرو پراید توسط این شرکت با شرایط آسان و قیمت مناسب اجاره ماشین ایرانی می باشد و خودرو پراید اجاره داده شده توسط شرکت رنت ماشین پاسداران انژکتوری و مدل 95 می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی